• Beetroot
  • Carrot
  • Parsley
  • Beetroot Chips

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat. Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.


    3.99

    Výživové údaje boli vypracované v súlade
    s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu
    a Rady (EÚ) č. 1169/2011 z 25. októbra 2011
    o poskytovaní informácií o potravinách spotrebiteľom
    vrátane prílohy č. XIV a s použitím usmerňujúceho
    dokumentu Európskej komisie z decembra 2012.

  • Carrot Chips

    Táto skromne sa tváriaca zelenina v sebe skrýva oveľa viac, než si myslíte. Málo kalórií, veľa vlákniny, vitamín A v až šialenom množstve (nebojte sa, nedá a ho predávkovať:), žiadny tuk, žiadny cholesterol. S tým „áčkom“ to je zaujímavé, lebo v skutočnosti ho mrkva neobsahuje, obsahuje však beta-karotén, ktorý sa v tele mení na vitamín A. Keď sme pri beta-karoténe, podľa amerických štúdií, ak by ste jedli veľa mrkvy a paradajok, budete mať krásnu „opálenú“ pokožku, ale bez slnka.
    Vďaka mrkve bojujete proti rakovine, pretože beta-karotén pred ňou chráni bunkové steny. Rovnako predchádzate chorobe zvanej diabetes typu 2. Ak touto chorobou trpíte, mrkvy môžete jesť bez výčitiek, koľko chcete.
    Napomáha k zdravému srdcu. Zaradená medzi najzdravšie potraviny vôbec, mrkva bojuje proti koronárnemu ochoreniu srdca, najmä u žien a najmä, ak ju jedia vo vyššom množstve. Imunita, tvorba bielych krviniek, dopĺňanie vitamínu C, zdravej vlákniny, nižší cholesterol, a mohli by sme pokračovať.
    Vďaka vákuovo ufritovanej mrkve zostanú všetky tieto výhody zachované. Nemusíte ju chrúmať surovú, užite si ju v podobe našich zdravých chipsov. Napríklad aj počas oslavy Svetového dňa mrkvy, 4. apríla 😊


    3.99

    Výživové údaje boli vypracované v súlade
    s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu
    a Rady (EÚ) č. 1169/2011 z 25. októbra 2011
    o poskytovaní informácií o potravinách spotrebiteľom
    vrátane prílohy č. XIV a s použitím usmerňujúceho
    dokumentu Európskej komisie z decembra 2012.

  • Parsley Chips

    Nie je to len pekná stredomorská bylinka. Je doslova nabitá vitamínmi! Jedným petržlenom pokryjete 1,5 násobok dennej potreby vitamínu K. Z neho sú zdravé kosti. „Céčko“ zasa rozbehne vašu imunitu. Ak tak ako jeho sestra mrkva, aj petržlen vďaka beta-karoténu porazí voľné radikály a na starnutie môžete zabudnúť. Spolu sú tiež doslova antirakovinové potraviny, chránia pred ňou rôznymi spôsobmi.
    Ochráni vás pred obličkovými kameňmi a celkovo dokáže obličky „rozhýbať“. Pomáha proti bolestiam kĺbov a nabíja energiou. Pred cukrovkou nie sú len prevenciou (konzumácia petržlenu znižuje riziko cukrovky o 26 percent!), sú jej priamou liečbou – dokázali výskumníci.
    Napumpujte sa zdravím, a nie hocijakým. Chutným chrumkavým zdravím v podobe vákuovo fritovaného petržlenu.


    4.99

    Výživové údaje boli vypracované v súlade
    s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu
    a Rady (EÚ) č. 1169/2011 z 25. októbra 2011
    o poskytovaní informácií o potravinách spotrebiteľom
    vrátane prílohy č. XIV a s použitím usmerňujúceho
    dokumentu Európskej komisie z decembra 2012.